środa, 9 kwietnia 2014

Od terrarium do dziewiątki

Krótkie wprowadzenie:
Tutaj muszę nadmienić, że mieszkamy w mieszkaniu po babci, gdzie stoi od czterdziestu lat robiona na zamówienie ciężka, drewniana meblościanka. I jak to bywa w niektórych  meblościankach-  jest barek i szklana witryna. 

TERRARIUM
Najpierw zastanawialiśmy się jakiej wielkości będzie nasze terrarium. 
Ja chciałam małe, które można postawić na półce.
Ale M. od razu stwierdził : "Wywalamy barek i szklaną witrynę, wstawiamy terrarium"
I tak któregoś dnia przyniósł ze znajomym "małe" terrarium, które ma 82 cm. wysokości i 96 cm. szerokości. (O tym jak wyposażać terrarium w podrozdziale).
Oczywiście M. miał już misterny plan hodowania gadzin, ale ja jeszcze nic nie wiedząc naiwnie myślałam, że będziemy mieć jednego Gekona, najwyżej parkę. 
Plan hodowania ich przyjęłam sceptycznie- no jak to małe dziecko, pełno jaszczurów?
Po cichu jednak miałam nadzieję, że nie uda nam się ich rozmnażać, bo przecież kompletnie się na tym nie znamy...

Na dzień dzisiejszy jesteśmy właścicielami dziewięciu wspaniałych Gekonów Orzęsionych. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz